Communicatie

IMG_5838.jpeg

Door de bomen het bos zien

Zelfs de krachtigste strategie en het mooiste verhaal zijn nutteloos als de betrokkenen het niet weten om te zetten in actie.

Een duurzame verbinding van een inspirerend strategie-verhaal , zichtbaar leiderschap en effectieve middelen is mijn jarenlange expertise. Vanuit de visie dat je als organisatie pas echt kunt veranderen als je de strategie weet te verankeren in het dagelijkse gedrag.

Meest recente case:

‘I for Integrity’ - ING Nederland: een 3-jarig programma (above and below the line) om integriteit niet alleen in woord maar ook in gedrag blijvend te stimuleren en challengen. Interne (disruptive) campagnemiddelen in combinatie met leiderschaps-toolkits, voorzien van een stevige feedbackloop, maakte het tot een van de meest langlopende en succesvolste gedragsprogramma’s.

Het SUM-collectief

Omdat samen meer is heeft Janneke Grootings, eigenaar van dim-sum, het SUM-collectief bij elkaar gebracht: een diverse, oprechte groep onafhankelijke denkers en doeners, die nooit genoegen nemen met middelmatigheid. Die liever met mensen werken dan voor mensen.

De ‘Summers’, waaronder ikzelf, delen allemaal een focus op wat het belangrijkst is in ons werk: emotionele en creatieve intelligentie. De gedeelde overtuiging dat deze focus leidt tot duurzamere oplossingen bracht ons bij elkaar.

Voor elke vraag - van mensen, merken, bedrijven - stellen we een zo klein mogelijk team samen, dat eenvoudig, transparant en snel de beste oplossing kan vinden.